• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

از لنگه تا کیش؛ از موتور سیکلت تا جایروکوپتر

  • کد خبر : 12020
  • 04 مرداد 1397 - 23:24
از لنگه تا کیش؛ از موتور سیکلت تا جایروکوپتر

در فاصله کمتر از ٢۴ ساعت از بازدید فرماندار بندرلنگه با موتور سیکلت از یکی از محله‌های بندرلنگه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جایروکوپتر از جزیره کیش بازدید کرد.

 غلامرضا آباد فرماندار بندرلنگه در ادامه روند بررسی مستقیم مشکلات مردمی و در اقدامی قابل تحسین و به‌دور از تشریفات با موتور سیکلت به بازدید شبانه یکی از محلات این شهر می‌رود تا مشکلات آنها را از نزدیک لمس کند و این در حالی است که تنها کمتر از ۲۴ ساعت و کمی آنطرف‌تر محمدابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی معاونان خود در بازدید از سایت جایروکوپتر با یکی از این پرنده‌ها بر فراز آسمان جزیره کیش به پرواز در می‌آید که این پرواز نه برای درک مشکلات موجود در جزیره کیش، بلکه برای درک لذت تفریح با جایروکوپتر است.

مدیرعامل بازنشسته سازمان منطقه آزاد کیشی که با تصویب قانون جدید مجلس شورای اسلامی، این روزها زمزمه برکناری او به گوش می‌رسد و شاید بیشتر از هر روز دیگری نیاز به استفاده از اینگونه تفریحات جزیره داشته باشد.

گرچه جزیره کیش یکی از بخش‌های شهرستان بندرلنگه است ولی سهم این شهرستان از این بخش و این جزیره زیبای مرجانی تقریباً هیچ است و محرومیت در این شهر و به‌ خصوص در دیگر شهرها و روستاهای این شهرستان بیداد می‌کند تا آنجا که حتی بندر چارک که همسایه جزیره کیش است و بندرگاه آن که زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش است، نیز از این محرومیت رنج می‌برد و تفاوت فاحشی با بندرگاه جزیره کیش دارد.

این تضاد در رفتار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندار بندرلنگه، خود گویای همه تضادها و اختلافات اقتصادی و مدیریتی در این دو منطقه است.
گفتنی است، جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12020
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دست آورد جناب انصاری تنها چیزی بوده است استفاده از همشهری های خسته و بازنشسته لاری و لامردی خود بوده است.
    این دوستان بازنشسته هر کدام به طور متوسط ۱۵ تا ۳۰ میلیون دستمزد دریافت کرده و منزل و وسیله سواری و کلیه امکانات هم در کنار آن می باشد.