• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور/ ۷۶۰ نفر سهمیه استخدام در آموزش و پرورش هرمزگان

  • کد خبر : 10754
  • 24 اردیبهشت 1397 - 18:23
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور/ ۷۶۰ نفر سهمیه استخدام در آموزش و پرورش هرمزگان

ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش از روز یکشنبه آغاز شده است.

ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه از امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) آغاز شده است.

در این آزمون ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب خواهند شد که از این تعداد ۱۵ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند؛ داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

این آزمون در تاریخ ۱۵ تیر برگزار خواهد شد و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش بارگذاری شده است.

طبق گفته‌های وزارت آموزش و پرورش این وزارتخانه ۱۵ هزار نیرو را در دوره‌های تحصیلی مختلف جذب خواهد کرد و ۶۳ رشته تحصیلی مشمول این آزمون استخدامی هستند و آغاز به کار این افراد از مهر ۹۷ یا از مهر ۹۸ خواهد بود که زمان دقیق آن بعداً اطلاع‌رسانی می‌شود.

۷۶۰ نفر سهمیه هرمزگان

دانش هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این رابطه گفت: داوطلبان باید دقت کنند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ یاد شده  برای ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: با توجه به اعلام نیازهای قبلی و پیگیری‌های انجام شده از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش، سهمیه اختصاص یافته به استان هرمزگان در این آزمون از رشد ۳/۵ درصدی برخوردار است و ۷۶۰ نفر در رسته‌های آموزگاری، دبیری و هنرآموزی برای ۴۲ رشته تحصیلی جذب می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10754
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نیازمند کار هستم .دارای گواهینامه .پایان خدمت .خواهشمندم ……..