• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
11

درباره ما

  • 14:07
  • 13 فروردین 1396

پایگاه خبری تحلیلی کیشوند نیوز

مطبوعات به عنوان یکی از ابزارهای مهم توسعه، نقش بسزایی در شکوفایی فرهنگ جوامع بشری برعهده دارند و تأثیر مهم آن درگسترش آگاهی عمومی و تبادل افکار و اندیشه ها برکسی پوشیده نیست.

رشد و گسترش رسانه‌های دیجیتالی و الکترونیکی و افزایش کاربرد آنها در تمام ابعاد زندگی روزمره ـ از فعالیت‌های تجاری بزرگ بانکی، خرید و فروش رایانه‌ای و آموزش از راه دور رایانه‌ای گرفته تا آشپزی و کارهای جزئی درون‌خانه ـ فرایند دیجیتالی‌شدن نیز گسترش یافته است و در حال تغییردادن عادات بنیادین ما در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

در این راستا پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۸۰۱۳۹ و با بهره گیری از جوانان متعهد، متخصص و مستعد در زمینه‌های گوناگون و به منظور آگاه سازی کیشوندان و علاقمندان به جزیره کیش از آخرین اخبار و رویدادهای مختلف خبری، پیگیری مشکلات مردمی و یا گاهأ ترویج فرهنگ‌سازی مثبت، رسالت خود را به‌عنوان یک پایگاه خبری مستقر و مستقل در جزیره کیش به اجرا خواهد گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” به‌عنوان یک رسانه مستقل و مستقر در جزیره زیبای کیش، تریبون همه افرادی است که کیش را عاشقانه دوست دارند و در جهت دستیابی به آرمان‌های توسعه‌ای این جزیره و پیشرفت آن حرکت کنند. باشد که به حول و قوه الهی و با کمک کیشوندان عزیز و به همت مسئولان جزیره کیش، بتوان به این مهم دست یافت.

آخرین اخبار و رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری، گردشگری، حوادث، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و … جزیره کیش را در جامع‌ترین رسانه برخط (آنلاین) این جزیره یعنی “کیشوند نیوز” دنبال کنید.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز:

مرتضی رضائی

تلفن تماس:
۰۹۳۴۷۶۸۰۲۵۰
۰۹۳۸۹۰۵۵۸۶۶
آدرس:
جزیره کیش – مجتمع درسا – قطعه BO135 – طبقه ۴ – واحد ٩

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3999

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.